سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولد دوباره (دختر امروز)
 
قالب وبلاگ

بسم رب الشهدا والصدیقین

با سلام خدمت همه ی شهدای عزیز........خوش میگذرد؟!چه سوالیست معلوم است که عند ربهم یرزقون بودن آخر تمام خوشیهاست.........

حق نداشتم...اما شکایتنامه ای تنظیم نموده ام که میخواستم همه ان را ببینند...لااقل وبلاگیها.اگر توانش را داشتم جهانیش میکردم...حق ندارم...میدانم اما گله دارم(دیگه از قید وبند شدو بود و است ...!میام بیرون....بااجازه)

مگه من دل ندارم؟من بد... آقا من بدترین تو علم امکان...شما که خوبید...شما که دستتون بازه....چرا هوامو ندارین؟؟اخه این درسته که  منو پننننننننننننننننننننننج سااااااااااااال تو خونتون راه ندین؟؟؟خدا رو خوش میاد پننننننننننننننج ساااااااال با حسرت از تلویزیون کاروانها رو ببینم و حسرت بخورم ؟؟؟پارسال بابا رفت...امسال شاید داداش بره.........پس من چی؟؟؟هنوز تا اسفند چند ماه مونده.........امسال زودتر اومدم...اینقدر ازتون مینویسم تا راهم بدین!!!بابا اقا محمد!شما که رنج دوریو چشیدی..........شما دیگه چرااااا؟شما که میدونی چی میگذره..........شما دیگه چرا.........چراشهید محمد عبدی؟؟؟میدونم خییییییلی بدم کمکم کنید.......خوب میشم ......قول.....ای شهدا...............شما رو به ماه حسین قسم میدم بهم توفیق یه زیارت باااااااااااااابصییییییییییرت رو بدین....................


[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 6:31 عصر ] [ سرباز کوچولو ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 137624