سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولد دوباره (دختر امروز)
 
قالب وبلاگ

حال این روزهای من................

 حس میکنم به هر کی خوبی میکنم بهم  بدی میکنه.شاید هم توهم دوران امتحاناته.........!

عجب حالیست..............

دوستان زیادی دارم اما حس تنهایی میکنم ..........حس میکنم به نیرویی فراتر از نیروی ادمها نیاز دارم..............

یا رفیق من لا رفیق له..................دلم چاه میخواهد.........از ان چاههایی که مولا با انها درد دل میکرد...........

هزااااااااااااااار تا دوست

حقیقی و مجازی دور خودمون جمع کردیم تا غریبی مونو فراموش کنیم..............اما.....................

................الا بذکر الله تطمئن القلوب.........کی میخوام اینو بفهمم؟؟کی؟؟

یا خیر حبیب و محبوب..................کمکم کن


[ سه شنبه 89/10/28 ] [ 9:35 صبح ] [ سرباز کوچولو ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 137593