سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولد دوباره (دختر امروز)
 
قالب وبلاگ

امروز چه فعال شدم!!خب دیگههههههههههه بریم خوابگاه بخوابیم.نمیدونم چراامروز همه ی پستهام اینقد جدی بود!!I donعوضش خیلی مفید بود برین همشو بخونینهوراخب دیگه تا دیر نشده بریم که سرپرست خوابگاه دیر تر از نه راهمون نمیده!!!کلافهما به این خوبی اخه چرا اذیت میکنی سرپرستقهرآخیییییششششششش دلم داشت میترکید اینهمه پست یه دونه شکلک نذاشته بودم...راستی اب دستته پرت کن بذار بریزه روی زمین ،اب روشنیه!دعواتم کردن با خودم!یولو بدو برو رمان نه ابی نه خاکی رو بخون.....نخونی نیم عمرت بعلاوه ی بیست وپنج صدم دیگه ش بر باده بیست وپنج صدم دیگه ش هم تخفیف دانشجویی حساب کردم.چه میکنن این اساتید با ما در ایام امتحانات!!ولی شوخی ندارما بعد از خوندن پستهای قبلیم !! بروکتاب نه ابی نه خاکیو بخون.د برو دیگه چرا وایسادی؟؟؟اه خون ادمو کثیف میکنن بریااااااااا ما که رفتیم خوابگاه.زت زیادگاوچران


[ پنج شنبه 89/11/14 ] [ 7:47 عصر ] [ سرباز کوچولو ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 138058